ReisMee
Deel je avontuur!

Populaire landen

Recente reisverhalen

Dag 4, maandag 6 mei

🇳🇱 Nederland
Allebei een andere kant op. Het euvel van de fiets is gevonden, het is inderdaad de controller. Snelste oplossing is om zelf een nieuwe te halen in Bergeijk. Dat ligt niet naast de de...

Paraguay, nieuw land, nieuwe avonturen

🇵🇾 Paraguay
Het is gelukt! We hebben de steile modderhelling in de Boliviaanse bergen overwonnen! Na drie dagen regen ging de zon schijnen en droogde de modder...

van Livonia naar Woodville

🇺🇸 Verenigde Staten
Vanmorgen rustig opgestaan, in dit hotel is er geen ontbijt, dus een kop koffie en een yoghurtje en onderweg voor een relatief korte rit, want we moeten de was weer doen en dat kan in het volgen...

dag 12, van Verdun naar Pont a Mousson

🇫🇷 Frankrijk
We waren gisteravond al om 22.30 uur op bed. Wekker om 6.30 uur gezet. We hebben beiden redelijk geslapen. Er kwamen nog een aantal gasten binnen en wij lagen naast de deur. Ontbijtje op de kame...

Au!

🇷🇼 Rwanda

Olee

🇳🇱 Nederland
Thailand … wat was het mooi, wat was het bijzonder, wat was het een avontuur. Ik heb fijne napret gehad met het nalezen en afdrukken van mijn blogboek. Daarnaast ben...

Camperen tussen de ezels

🇭🇺 Hongarije
Donderdag 2 mei Rond de klok van 9 uur waren we klaar om te vertrekken, we werden uitgezwaaid door de camping eigenaresse die we blij gemaakt hadden met een klein zakje stroopwafels en s...

Bijna op reis

🇳🇱 Nederland
Over 3 weken is het zover dan gaan Henk (vader) en Nienke (dochter) weer op reis dit keer naar het mooie Shikoku in Japan. Shikoku is het vier na grootste eiland van Japan, op ongeveer 2 uur rij...

Over benauwde sluizen, solo-logeren en een welverdiende make-over . . . .

Daar lig ik dan, ergens aan een schilderachtige kade in Warns, vlakbij het betoverende Friese Stavoren. Twee weken geleden hebben mijn twee beste vrienden me hier afgezet en me 'alleen' gelaten....

Meer reisverhalen

Is jouw reis weblog nog vrij?