ReisMee
Deel je avontuur!

Reisverhalen uit Brazilië

Recente reisverhalen

Brazilië en nog meer toevallige ontmoetingen

🇧🇷 Brazilië
We moesten even wennen aan Brazilië en z’n uitbundige, sportieve, vrolijke en luidruchtige (ik denk steeds dat er ergens ruzie is, maar Brazilianen...

Brazilië en toevallige ontmoetingen

Wow wat een compleet andere wereld vergeleken bij Bolivia! We merken het direct bij de grensovergang. Aan de Boliviaanse kant stempelt de stugge, o...

Bolivia deel 2

🇧🇷 Brazilië
We zijn ondertussen over de helft van deze reis van 31 weken en precies 10.000 km verder. Afgelopen 6 weken waren we in Bolivia waar het dus regent...

Dag 17: Salvador de Bahia

Hoi iedereen, Vandaag is onze laatste dag en daarom doen we het een beetje rustig aan en hangen we de toerist uit. Een van de echte lokale toeristische dingen op te doen is...

Dag 16: het binnenland achter Salvador de Bahia

🇧🇷 Brazilië
Hallo iedereen, Vandaag trekken we het binnenland in. Salvador de Bahia ligt aan de atlantische kust aan de ene kant en de baai van Allerheiligen aan de andere kant. Om rond de baai t...

Dag 15: Salvador, de oude “boven”stad

Vandaag brengen we een eerste dag door in Salvador de Bahia. Het leuke is dat onze gids Dirk een Belg is, dus geen uitleg in het Engels maar echt Vlaams ! Salvador is een hele andere...

Dag 14: onderweg

🇧🇷 Brazilië
Vandaag was weer een reisdagje…. Aangekomen op de laatste bestemming Salvador, het was al donker dus niet echt veel kunnen bekijken. Morgen bezoeken we de stad … ben benieuwd wat voor...

Dag 13: Ouro Preto goudmijn

Vandaag brengen we de dag door in het thema goud en mineralen. De streek is gekend voor de enorme goudmijnen en de mineralen. Daarom bezoeken we ook een niet langer in dienst zijnde g...

Dag 12: Ouro Preto, stadsbezoek

🇧🇷 Brazilië
Vandaag bezoeken we een hele dag het pittoreske stadje van Ouro Preto. Dit is de eerste hoofdstad van deze regio. De regio is gekend voor zijn goud en mineraalmijnen. De gehele stad i...

Dag 11: onderweg naar Ouro preto

Vandaag zoals vermeld weer een reisdagje. We nemen ondertussen al voor de 7de maal het vliegtuig of zo deze reis dus even hierover misschien een kort verhaaltje of weetje. ...

Meer reisverhalen

First days

2 jul. 2017

Reizen

Is jouw reis weblog nog vrij?