ReisMee

Recente reisverhalen uit Jamaica

Jamaica, Ocho Rios

πŸ‡―πŸ‡² Jamaica
Dinsdag 6 december 2022 Vanmorgen moesten we vroeg uit de veren, om 08.00 uur meerden we af en om 08.15 uur gingen we de wal op om naar de bus te gaan die ons naar de rivier de Martha...

De tijd vliegt!

Hi iedereen! De gebeurtenissen rond orkaan Ian liggen inmiddels alweer een aantal weken achter ons en wij als Disney Fantasy mogen van geluk spreken dat wij totaal geen overlast hebbe...

Zestiende dag - op zee

πŸ‡―πŸ‡² Jamaica
Vandaag een dag op zee, dus we zitten ergens tussen Colombia en Jamaica in, en morgen schieten we ergens langs Cuba...Afgelopen nacht en vandaag hadden we voor het eerst deze trip een ruige zee,...

Excursie naar Kingston town

Gisteren een excursie naar Kingston town gedaan, de stad op zich is niet echt mooi en veel armoede. Staat vooral bekend om de muziek, als je liefhebber bent van muziek en vooral reaggae, dan kun...

Dagje strand

πŸ‡―πŸ‡² Jamaica
Vandaag een dagje strand met heel veel wind! Overal Life Gards en er staan rode vlaggen aan het strand. We worden goed in de gaten gehouden en dat voelt goed. Ook als we het resort verlaten, vra...

Eerste dag op Jamaica

Gisteren een goede reis gehad en aangekomen in het hotel. Mooie knusse kleine huisjes waar wij ook een van hebben. We werden welkom geheten en kregen een lekker drankje! Omdat het hier een stuk...

Jamaica

πŸ‡―πŸ‡² Jamaica
Cruise Jamaica We hadden besloten op Jamaica geen georganiseerde excursie te boeken maar op zoek te gaan naar een taxi die we een dag konden afhuren. Bij de cruise termi...

jamaica

We hadden besloten geen trip te booken op Jamaica in plaats daarvan zouden we voor 80 $ een taxi moeten kunnen krijgen. Het blijkt het dubbele te zijn maar we hebben dan wel een busje voor ons alleen...

1e dag

πŸ‡―πŸ‡² Jamaica
Smorgens vroeg heeft Chris ons naar het vliegveld in Dusseldorf gebracht. Na het inchecken dat snel ging koffie gedronken en een croissant gegeten nog wat winkels kijken en dan naar d...

Honduras 2, Guatemala, Belize en Jamaica – duiken, zonnen en Jamaica, ja man!

Na ons duikavontuur op Utila, waar we uiteindelijk drie weken zijn gebleven en drie duikbrevetten rijker zijn, moesten wij ons gaan 'haasten' om naar Belize te gaan voor onze vlucht naar...