ReisMee

Recente reisverhalen uit Caymaneilanden

Cayman eiland

🇰🇾 Caymaneilanden
Woensdag 7 december 2022 Vanmorgen voor dat de boot op plaats van bestemming was waren wij al op, vandaag zouden we gaan snorkelen dus na het eten om half zeven hebben we de boel gepa...

Grand Cayman

Cruise Grand Cayman Op de kaaiman eilanden hadden we wel een excursie geboekt bij MSC. Ik had wel geprobeerd om rechtstreeks bij het dolfijnen onderzoekscentrum...

Pijlstaartroggen knuffelen en snorkelen bij een koraalrif ... - Verhalen

🇰🇾 Caymaneilanden
Vanochtend om 7.00 uur ging de Carnival Valor voor anker voor Grand Cayman Island, onze eerste haven. Tot onze verrassing zag de lucht grijs en het regende een beetje. Maar eigenlijk was er niem...

grand cayman, kaaiman eilanden

Goede morgen allemaal, Na een nacht vol schommelingen van de boot door de harde wind, aangekomen in grand cayman, oftewel de kaaiman eilanden. Ier hebben we een excursie staan...

Dag 18 - Grand Cayman

🇰🇾 Caymaneilanden
Vanmorgen vroeg opgestaan om naar de roggen te gaan, eerst lekker ontbeten, bagels met zalm, gepocheerd eitje, fruit, yoghurt, koffie, sapje, je kan kiezen wat je wilt en allemaal heerlijk. We moesten...

Cayman Island

Cayman Island Het laatste land dat we gingen bezoeken was Cayman Island. We hadden een excursie geboekt dat we daar met stingr...

Media stranieri sulla nuova strategia militare degli Stati Uniti: ridurre l'investimento del sistema antimissile

🇰🇾 Caymaneilanden
Obama amministrazione giovedì ha annunciato una nuova strategia militare, messa a fuoco del Pentagono trasformato nella regione Asia-Pacificomo...

Veroorzaakt door militie geweervuur op de straten van Tripoli Libië gedood 4 personen

Libië militie 3de Lee Tripoli streets of fire, doden 4 milities werden gedood. Het is geleerd dat is verantwoordelijk voor

Media herinneringen biografie van Kim Jong-Il: laatste twee jaar en vier bezoeken aan China

🇰🇾 Caymaneilanden
Kim Jong-Il werd geboren in 1942 in oude leeftijd berg geheime kampen van de Noord-Koreaanse grens, is geweest in Pyongyang school

Laatste fotoseries uit Caymaneilanden

Is jouw reis weblog nog vrij?