ReisMee

Recente reisverhalen uit Slowakije

Komarno (Bratislava) - Passau - IJlst

πŸ‡ΈπŸ‡° Slowakije
Zondag 19 augustus komen we rond één uur aan in Komarno. Daar is de gangway een beetje schuin, maar niet o...

Dag 10 Rustdag op de camping

Hallo volgers, Vandaag niets spannends te melden. We hebben de hele dag bij de tent gezeten met een goed boek. Uiteraard met af en toe een verkoelend biertje. Vanavond doen we een laa...

Dag 9 Kort ritje rond de camping

πŸ‡ΈπŸ‡° Slowakije
Hallo volgers, Gisteravond lekker kampvuur gestookt. Tot grote hilariteit van ons lukte het onze mede camp genoten eerst niet om ook een vuurtje te stoken. Uiteindelijk lukte het dan...

Dag 8 Terug de bergen in

Hallo volgers, Gisteravondavond zijn toch nog de plannen gewijzigd. Het was ta warm om door te rijden naar Hongarijeen dus hebben we besloten terug te gaan richting de bergen.

Dag 7 naar Slowakije

πŸ‡ΈπŸ‡° Slowakije
Hallo volgers, Vanochtend tijdens het ontbijt de route voor vandaag in de Garmin gezet. Het eerste stuk heerlijk gestuurd en nog ff een stuwmeer bekeken, boring. Was er super toeristi...

Op weg

Ik schrijf mijn eerste blogpost vanaf een onverwachte plaats. Ik ben namelijk niet in Nederland en ook zeker nog niet in AustraliΓ«. Op het moment ben ik op vakantie met papa en mama in TsjechiΓ«,...

Hainburg - Gabcikovo

Zaterdag 27...

Een Spaanse Agora en Nederlands bezoek

Het is toch lastiger om een blog regelmatig bij te houden dan ik dacht. Door alle drukte hier kom je er vaak niet aan toe en is het alweer 4 weken geleden dat ik voor het laatst iets heb gesch...

Camper-reis voorjaar 2014 (2) Hongarije Slowakije Polen

πŸ‡ΈπŸ‡° Slowakije
Voorjaarsreis 2014 deel 2 Hallo allemaal, we zijn inmiddels al weer ruim 4 weken op pad! Ook als je reist gaat de tijd vlug.. Aanstaande dinsdag gaan we Gert’s vogelmaten ontmoeten in...

Na voorspoed, tegenspoed.

Na de eerste week van voorspoed, mooie plekjes, aardige mensen en super-camper komen we in onze nieuwe fase van tegenspoed. 18 juli: we stonden nog op een prachtige plaats in Ts...