ReisMee

Recente reisverhalen

Dominicaanse republiek

๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ด Dominicaanse Republiek
Vanmorgen aangekomen bij de pier van Amber Cove, Dominicaanse republiek. Even later kwam er een tweede cruiseschip naast ons liggen, de MARDI GRAS. kregen we ook een rondrit en werden we eerst n...

Afscheid van de community

De derde week is voorbij hier in Sabana Grande de Boya. Het ziekenhuis bezoek vorige week vrijdag duurde tot 19.30, toen konden we pas vanuit Santo Domingo gaan rijden. Gelukkig mocht Ivan zโ€™n...

Tienerclub

๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ด Dominicaanse Republiek
We zijn inmiddels weer een weekje verder hier op de Dominicaanse Republiek. Op dit moment schrijf ik dit stukje vanuit รฉรฉn vande grote ziekenhuizen in de grote stad Sa...

Sabana Grande de Boya

Inmiddels is het vrijdagavond en hebben we even de tijd om een stukje te schrijven. Hopelijk kan ik me concentreren want het is hier buiten echt een hele grote herrie. We hebben een appartementj...

Nog een week

๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ด Dominicaanse Republiek
Rwanda is alweer een maand of twee geleden maar zeker niet uit onze gedachten. Onlangs hebben we nog gesproken met de directeur van Ceformi en we zijn blij dat ze in beweging komen. Hopelijk g...

Laatste avondje Punta Cana

Het zit er alweer bijna op, gaat zรณ snel als het naar je zin hebt. Vandaag was bewolkt maar nog altijd even warm dus aan het zwembad gelegen. Vanavond gaan we nog met de hele bubs eten in het...

Lui, lui.... en lui!

๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ด Dominicaanse Republiek
Och wat worden we hier toch lui! Hahahaaa.... opstaan, ontbijten, zee-strand, lunch, zwembad, diner, bar.... slapen en wรฉรฉr zo'n dag... maar het is heerlijk hier, heerlijke mensen, fantastisch...

De geheimen van Los Haitises

Vandaag door het Anamuya-gebergte gereden naar de top van de Redonda, alweer in een 4x4 want anders kwamen we er niet hihi...spectaculair panoramisch uitzicht! Uiteraard hebben we ook een scho...

Outback safari and more!

๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ด Dominicaanse Republiek
Eerste uitje in de DR... We worden om 09:05 stipt opgehaald door Angel en Papy, onze gids en chauffeur voor vandaag, in een 4x4 open bus stappen we op om een rit door het inheemse te...

"Het" scheen, en hoe!

Na een klamme, bewolkte en hete start van gisteren was het vandaag een knalhete dag met een strakblauwe hemel. Vanmorgenvroeg eerst nog een pittig buitje tegen de stof maar toen kwam tie!

Meer reisverhalen

Is jouw reis weblog nog vrij?