ReisMee

Recente reisverhalen

Rond het meer van Ohrid

🇲🇰 Macedonië
We doen een laatste weekje vakantie dit jaar. Al in het voorjaar geboekt, zelfs voor we op het idee kwamen om in de zomer naar Canada te gaan - vandaar deze extravagante uitbreiding van onze c...

"Witte Kaart"

Dag 14 Ik heb veel vliegtuigen horen opstijgen, maar dit was echt niet normaal. Alsof ik op de polderbaan lag te slapen met 2 uur lang een stroom van Boeing’s die maar bleven opstijge...

“Murphy’s Law”

🇲🇰 Macedonië
Dag 13 Het is vandaag Vrijdag de... nee wacht het is Dinsdag de 13e... nee ook niet, het is dag 13 en dat is toevallig dinsdag. Niks aan de hand dus. Rustig opstaan, want w...

Dag 4 & 5

Gister morgen 5,5 km hard gelopen... Was afzien eerste stuk heuvel op e...

Dag 2 en dag 3

🇲🇰 Macedonië
Gister verhaal getypt maar was het weg voordat ik op verzenden klikte grrrr... In de avond waren we met taxi naar Struga gegaan om te eten. Ons was t restaurant Nikola aanbevolen aan...

Dag 1 aankomst

Nou vroeg op...maar lieve Hans bracht ons weg dus kon lekker relaxen ;). Vlucht was 1.10 min. We konden gelijk de bus in en kregen daar te horen welk hotel! We hadden 4 sterren geboekt en kregen...

dag 4 Macedonië/Albanië 26 09 2014

🇲🇰 Macedonië
Vandaag alweer de vierde dag van onze vakantie. We mochten uitslapen! Jawel, tot 08.45 toen ging de wekker. Op ons gemakje aangekleed en ontbeten. Om 10.50 moesten we beneden aan t meer klaar staan vo...

dag 3 Macedonië/Albanië 25 09 2014

Vandaag vroeg in de bus, om half acht vanmorgen Een redelijk lange trip van 3 uur rijden naar Skopje. Een mooie tocht door de bergen. Vlak voor Skopje stoppen we om een wandeling richting een kerkje t...

dag 2 Macedonië/Albanië 24 09 2014

🇲🇰 Macedonië
dag 2 Macedonië/Albanië Vanmorgen om half negen in de bus richting Ohrid. Aangekomen in Ohrid zijn we uitgestapt voor de poort van t fort. We hebben t fort bekeken en genoten van het mooie uit...

dag 1 Macedonië/Albanië 23 09 2014

Vanmorgen om half zeven kwamen we aan op t vliegveld in Ohrid. Moe van een hele nacht op zijn. Eenmaal buiten met onze koffers bleek t te storten vd regen. Wat een tegenvaller! In de bus naar ons hote...

Meer reisverhalen

🇲🇰
11 jul. 2012

Skopje

Is jouw reis weblog nog vrij?